Hodnotenie z predošlých pochodov
Ďakujeme kamarátom za pomoc s prípravou akcie a tešíme sa na ďalší rok.
Sláva a česť hraničiarom, ktorí sa odvážili do karpatskej divočiny a neodradili ich ani nepriaznivé predpovede. Opäť sme zdolali kus hôr a vystrieľali tulce šípov. Tentokrát bol pochod obohatený o príbeh, strany, herné predmety, dramatickejšie strety, viac prekvapivé prepady a účasť vynikajúcej haradskej jednotky.
Tento typ LARPu, tzv. trail, vznikol pretože je málo akcií, kde človek môže reálne zažiť niečo z vojenského života – posunúť hranicu svojich možností, zažiť disciplínu, napätie počas striehnutia v skalách, nocovanie v horách či staranie sa o svoj výstroj a zbrane. A aj keď nám o život našťastie nejde a chceme si užiť prírodu a hrady, vraciame sa s tým, že sme o krok bližšie k poznaniu samých seba.
Tým, že som hrala obyčajného hraničiara – mala som svojho veliteľa a nič som nemusela riešiť, pochod som si fantasticky užila aj ako hráč. Na druhej strane, ako orga ma bavilo i bežať cez pár polí dopredu zistiť polohu Haradu, či vymýšľať mapu hradu.
Rada by som takto pochválila a poďakovala všetkým členom výpravy:
Za Arthedain- Kirovi (Arthedainovi) – zlomyseľnému hrdinovi, ktorý na svojich gardistoch musel konáre lámať , ale rozhodne nebola v jeho jednotke nuda.
Ceplusovi (Dalimu) – už zasa najmladšiemu členovi výpravy, ktorý ma prekvapil svojou húževnatosťou, zápalom pre hru a ochotou rozdeliť sa aj o posledný kúsok chleba čo mal.
Nathanovi – uvážlivému hraničiarovi, ktorý bol veľkou strategickou pomocou v jednotke - vždy usmiaty a rád sa zapojil do každého výmyslu nášho veliteľa :)
Bjornovi – bojovníkovi, ktorý prišiel na pochod ako jeden zo svojich prvých LARPov a jeho odvahe patrí česť.
Za Cardolan – kapitánovi Vladamirovi (Vladkovi) –ktorému tesne pred akciou padlo celé kráľovstvo a musel sa maskovať v Rhudaure – za mužský článok organizácie, bez ktorého by nič nebolo a nič by som nevymyslela.
Za Rhudaur – Reoddynovi (Rgemu) –ktorý na zlosť Arthedainu vykryl bucklerom takmer všetky šípy, výbornému rozprávačovi historiek a samozrejme najväčšiemu silákovi! Ale určite chcem poďakovať za ochotu pomôcť pri tvorení hry.
Feithanovi (Boogimu) – cechmajstrovi, ktorý vyskočí či vylezie doslova kamkoľvek, láme stromy na kolene a dokáže celú noc vstávať prikladať na oheň.
Zarrocovi – urastenému trpaslíkovi z Moravy, ktorého môžete v skaliskách stretnúť buď ako si kopká zlato alebo nosí stromy nad hlavou. Jeho sekera v boji bola...zlo :)
Anabeth (Jamor) – čarovnej lesnej žienke a výbornej muzikantke, ktorá sa na pochod prihlásila síce ako felčiar ale čoskoro vymenila obväzy za luk (ktorý už má aj doma :)). Pozor, povalí strom, prosíme, aby si v CHKO dávala pozor kde sa oprie!
A našim 8 CP na čele s Terrodaunom, ktorí nám prišli až zďaleka dotvoriť atmosféru záveru dňa, čo sa im výborne podarilo a pohľad na ozbrojený Harad na kopci skutočne šíril v radách oboch hraničiarských jednotiek hrôzu. Boj tiež nebol ľahký ale našťastie ho hraničiari vyhrali.
Na základe vašich správ by sme radi doplnili pár informácií.
Bojím sa spania vonku. Obávam sa, že to fyzicky nezvládnem - okrem 2-dňového, by sme chceli zorganizovať aj 1-dňový pochod.
Akcia sa mi zdá príliš V.I.P. – to je nezmysel, nikde sme to nepísali.
Chýbajú mi tam kopije a veľké štíty – Chceme ostať primárne pri lukoch a mečoch.
Niesom dobrá bojovníčka, chcela by som aby to bolo viac „larpové“ – LARPov „larpov“ je dosť, stačí si vybrať.
Horné Sŕnie je pěkně v... co takhle udělat to někde poblíž civilizace? - :) ďalší pochod by sme radi spravili pri Brne, v Moravskom krase.